Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 11 februari 2017

Mello...eller rättare sagt David Lindgren-show!

Jag tyckte inte den här deltävlingen var så mycket att hurra för direkt... Det klart bästa med hela programmet var David Lindgrens shownummer; så himla bra och underhållande!



Satt här och skrattade högt flera gånger:) Bara synd att man inte kunde rösta på honom.
Den enda låt som jag hajade till på - och inte kände för att snabbspola mig igenom - var Benjamin Ingrossos nummer. Det stod ut för mig bland bidragen, så jag var nöjd med att den gick vidare (vilket kändes ganska självklart när man jämförde bidragen...).

Nästa vecka ser jag verkligen fram emot för då är det äntligen dags för snyggingen Robin Bengtssons bidrag. Jag älskade hans bidrag förra året...


...så jag ser verkligen fram emot att se hur årets låt är. Det är nog dags att ladda ner Mello-appen så att jag kan hjärt-rösta!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!