Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 15 april 2014

Lite Påsk i Våran Lilla Vrå

Orken tryter men jag har i alla fall tagit fram några påskgrejor och städat upp på vardagsrumsbordet (jag får nog ha datorn på något annat ställe ett tag...). Så här blev vardagsrumsbordet:

 
Jag är väldigt förtjust i påskduken som jag broderade för några år sedan:
 
 
Sedan hängde jag upp två grytlappar som mamma har virkat åt mig. Jag tycker de är så charmiga:)


 Slutligen hängde jag upp en liten påsktavla som jag har broderat:
 
 
Det är inte mycket att skryta med när det kommer till mängden påskdekorationer, men det lilla jag har tagit fram har mycket känslomässigt värde för mig och det är väl värt mycket i sig antar jag...
 
Glad Påsk!
 
Annie
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!