Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 1 april 2019

Söndagsarbete

Idag har jag haft fullt upp med hushållsarbete. I morgon börjar den CAL (crochet-along) som jag har sett fram emot i flera veckor så då ville jag få allt tråkigt (tvätt, städning mm) ur vägen så jag kan ägna mig ENBART åt virkningen den närmaste tiden.
Jag gick upp tidigt för att sätta igång tvätten i tvättstugan, och sedan gick vi en promenad då Alfahanen hittade en mysig snöfläck att rulla sig på.


Sedan var det fortsatt tvättning och som vanligt hade jag mer än tvätt i tvättpåsarna😉.


Och Kaxmörten passade som vanligt på att gräva ner sig bland kuddar och täcken.


Förutom att tvätta och städa så gjorde jag mera musli till frukost och fixade mat för några dagar framöver.
Som jag sade, förutom att gå ut med hundarna så ska jag inte göra något annat än virka i veckan😀.

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!