Välkommen in i Våran Lilla Vrå! Här bloggar jag - en tjej mitt i livet mitt i Sverige - och mina tre underbara hundar. Jag har haft det kämpigt i många år, men nu försöker jag finna lyckan i livet igen och det innebär ett liv fyllt av hundar, handarbete, sport och en bakad kaka då och då:) Hoppas du får det trevligt här hos oss!

fredag 10 oktober 2014

Längtar efter zzzzzz

Idag var ytterligare en dag fylld av 'hjälpa andra' ärenden och bilturer hit och dit så nu är jag ganska mör i både knopp och kropp... Jag längtar efter att krypa i säng, sova gott och förhoppningsvis vakna utvilad och full av energi i morgon så att jag kan njuta av en lugn helg full av mysigt pyssel:)

Ha det bra,
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!