Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 17 november 2018

Ögonblick med hundarna från de senaste dagarna

Igår tvättade och städade jag. Min plan var sedan att gå och lägga mig tidigt eftersom jag ville hinna ta ut hundarna i morse innan 08.30 då Vinterstudion hade premiär för den här vintersäsongen. Jag har verkligen sett fram emot det, så jag prioriterade att gå och lägga mig i tid framför att skriva ett blogginlägg. Inspirationen till blogginlägg och överhuvudtaget lusten till hela sociala medie-biten har totalt försvunnit nu när jag har ett så tungt hjärta. Det känns liksom inte så viktigt just nu...

Men här kommer i alla fall några ögonblick från igår och idag.

Det är inte ofta som Kaxmörten och Solstrålen ligger bredvid varandra så här i samma hundbädd.
Önskar de kunde göra det mer för de är så söta tillsammans!

Kaxmörten bäddar i smutstvättspåsen😍. Och precis när
han hade bäddat klart var jag tvungen att ta 'bädden' ifrån honom.
Livet är hårt...

På kvällen låg Tyson i soffan en lång stund eftersom jag dammsugade och torkade golven. 
Självklart tog jag pauser och satte mig i soffan för att mysa med honom. 


Han sov så pass gott att han drömde om att springa på ängarna och jaga kaniner!

Han tycker jag är dryg som ska gosa med honom stup i ett...
men det är svårt att låta bli när han är så söt😍.

Äntligen, äntligen Vinterstudion! Och äntligen André Pops tillbaka i Vinterstudion!
Jag kommer verkligen behöva Vinterstudion i vinter för att få något annat att tänka på....

En stunds morgonmys i soffan med världens bästa sällskap!

På min lilla hylla i hallen brukar jag vilja ha fina saker med jultema den här tiden på året. Men nu vill jag inte ta 
bort den här fina tavlan som syrran har gjort...så jag ställde dit två röda ljuskoppar och 
hängde upp en ljusslinga. Få se om det blir något juligare än så framöver...
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!