Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 6 november 2018

😍😍😍

Idag var jag och hundarna till syrran på kvällen och tittade på en julfilm som heter Angel of Christmas på Netflix.


Vi har sett den förut och jag är ganska säker på att vi kommer att se den igen (om den inte försvinner från Netflix…). Filmen är jättemysig, och framför allt är den mysig för att den manliga huvudrollsinnehavaren är Jonathan Scarfe.


Han är inte särskilt känd jämfört med andra stora manliga skådespelare, men han är SÅÅ UNDERBAR! I alla fall enligt syrran och mig😍! Han är såå snygg och charmig och trevlig och jag sitter i soffan och suckar längtansfullt och smälter inombords och önskar att jag hade en egen romantisk Jonathan Scarfe i mitt liv...😍!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!