Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 3 november 2018

Att ta vara på stunden❤


Trots att jag går mot den tiden på året när jag har som mest att göra, så vill jag också finna tid att bara vara med min gamla älskling. När jag går förbi hans plats där han ligger och sover så stannar jag till en stund och masserar honom, pussar honom på mitt favoritställe på hans nos och lägger huvudet mot hans bröstkorg och lyssnar på hans rogivande andetag. Jag vet att hans höfter kan ge upp när som helst och jag måste komma ihåg att bara VARA med honom och njuta av honom och inte bara låta tiden rusa iväg. Varje dag räknas mer än någonsin just nu för varje dag kan vara den sista med min finaste vän och stöttepelare❤.

Annie

1 kommentar:

  1. Du har så rätt, det gäller att ta tillvara på tiden man har tillsammans <3
    Jag har haft datorstrul några dagar men håller nu på att läsa ikapp det jag missat :)

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!