Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 19 november 2017

Snö igen och alla rutor på plats!


Idag har det snöat lite grann igen😊! Jag försökte föreviga snön på bild, men eftersom det hade mörknat och jag höll i tre hundar så var det lite svårt att få till en bra bild. Nu på kvällen är det i alla fall vitt på marken vilket alltid gör kvällspromenaden trevligare❄❄❄!

Annars har jag desperat virkat vidare på min julfilt - har ännu inte gett upp tanken på att få klar den till Adventsfikat om 2 veckor - och nu har jag faktiskt virkat ihop tillräckligt många rutor vilket är ett stort steg på vägen. Nu ska jag ta itu med kanten och jag har faktiskt kommit på hur jag ska göra den, vilket känns bra. Dock är ju filten drygt 2m x 2m så det kommer att ta en stund.... Förhoppningsvis kan jag hinna med det nästa helg medan jag tittar på Vinterstudion.

Annie

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!