Välkommen in i Våran Lilla Vrå! Här bloggar jag - en tjej mitt i livet mitt i Sverige - och mina tre underbara hundar. Jag har haft det kämpigt i många år, men nu försöker jag finna lyckan i livet igen och det innebär ett liv fyllt av hundar, handarbete, sport och en bakad kaka då och då:) Hoppas du får det trevligt här hos oss!

fredag 20 november 2015

Ännu en dag...

...full av förberedelser inför adventsfikat och julen! Det blev ett antal hundpromenader, julfix på balkongen och i sovrummet, mera julklappspyssel och julklappsinslagning och bakning. Kokoskakor, pepparkakor, pepparkakskex och pepparkaksskorpor. Mina tre ugnsplåtar har gått varma under kvällen om man säger så..:)

Hundarna passar på att hänga på balkongen medan jag gör i ordning julbelysningen...
 Annie

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev på balkongen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det får duga:) Tycker det blir lite extra festligt med några julkulor:)

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!