Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 6 december 2014

Slut i kropp och knopp...

Idag har jag varit och handlat julmat med mamma till lilla julafton; köttfärs, revbensspjäll, vitkål, rödkål, prinskorv, rom, lax mm mm. Tyvärr tog orken slut när jag kom hem och jag somnade på soffan. Klart och tydligt säger kroppen ifrån så jag ska försöka ta det lite lugnt i helgen och mestadels bara titta på vintersport på tvn och handarbeta innan jag drar igång julmatlagningen och bakning mm.

Ha det bra,
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!