Välkommen in i Våran Lilla Vrå! Här bloggar jag - en tjej mitt i livet mitt i Sverige - och mina tre underbara hundar. Jag har haft det kämpigt i många år, men nu försöker jag finna lyckan i livet igen och det innebär ett liv fyllt av hundar, handarbete, sport och en bakad kaka då och då:) Hoppas du får det trevligt här hos oss!

söndag 28 december 2014

Det kom en vän...

Idag kom en av mina bästa vänner förbi och tog med mig ut på umgänge och shopping (för hennes del i alla fall). Trots att jag inte hade någon lust egentligen, så var det trevligt att komma ut och snacka lite skit med en god vän och få gnälla på livet i allmänhet. Det kändes lite lättare när jag kom hem i alla fall:) Och hundarnas glädje när jag klev in genom ytterdörren när jag kom hem värmde som alltid upp mitt hjärta:)

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!