Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 13 december 2014

Mina underbara följeslagare!

Här jular jag vidare i december och medan jag gör det så följer mina tre älsklingar alla mina steg och alla mina julsysslor...
Eftersom matte har tagit bort Alfahanens favoritplats och satt en
gran där istället, så ligger han mycket mer i soffan just nu. Brevid mig
har Kaxmörten rullat ihop sig på en kudde...

Solstrålen har rullat ihop sig mitt ibland alla mina handarbeten - som ni ser så
verkar det vara den mjukaste platsen i hela Vrån...

Alfahanen undrar varför jag inte kliar honom...

Min underbara Kaxmört tittar på när jag pysslar...kan man vara sötare?!
Ha det bra,
 
och hoppas ni har haft en trevlig Luciadag!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!