Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 27 juli 2022

Fortsatta garnbestyr

 Idag var jag och hämtade lite flera bomullsgarner som jag hade beställt till framtida handarbetsprojekt i höst. Har en lång radda med saker jag vill göra...och som vi alla vet så kan den raddan förändras under tiden som går...så det gäller att passa på att se över garnlagret när garnerna är extra billiga.

Just nu virkar jag på ännu en topp i restgarner... fast denna gång hoppas jag kunna hålla mig till mest rosa toner. Hoppas jag hinner klart med den medan det är lite sommarvärme kvar!!


Dessutom har jag tagit fram en duk som jag har haft liggande i flera år och virkat på till och från. 


Det kommer ju en ny CAL-duk i augusti (SUNFLOWER MANDALA CAL ) som jag har laddat för, så jag tänkte att medan jag väntar på den så kan jag göra klar den här duken (AZIZA MANDALA CAL) som är designad av samma person, ANNA VIRKPANNA

Som vanligt håller jag också på med några projekt som jag inte är redo att visa här än... och det är mycket möjligt att jag också kommer att plocka upp broderinålen inom en snar framtid😁.

Så mycket handarbete...så lite tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!