Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 13 november 2020

Funderingar...

 Idag kan du läsa om min stickade alster på JULBLOGGEN

Annars längtar jag som en galning efter morgondagens skidskyttetävlingar som är den officiella starten på årets skid/skidskyttesäsong...om det nu blir någon säsong... Just nu känns det lite tungt med allt som händer med viruset. Alla julbloggare funderar på hur de ska få till julen i år och hur/om de ska kunna träffa sina familjer. Samtidigt försöker vi alla att sprida lite julglädje som motvikt mot allt jobbigt och oroligt som kommer närmare och närmare.

Själv är jag bland annat orolig för all sport som faktiskt berikar livet för så många människor. Själv har jag varit så tacksam för att det har verkat som om det ska bli någon form av vintersportssäsong med Vinterstudion...men nu kan man ju inte låta bli att oroa sig för om eller när tävlingar blir inställda framöver. Det skulle vara SÅÅ tungt om det inte heller blir någon vintersportssäsong😢. Det var chockartat nog när fotbolls-EM och OS blev inställt i våras....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!