Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 30 augusti 2020

Grattis fina Linnea!

Min underbara systerdotter Linnea fyllde 18 år i slutet på förra veckan, så i lördags var det 18-årsfest med country-tema.

Syrran, svågern och Linnea hade jobbat järnet för att göra om deras hem till en riktig vilda västern saloon med handgjorda country props/rekvisita inklusive en riktig saloon dörr.
 

Min pappa och hans fru Monika kom för att gratulera den nyblivna 18-åringen.


Bakom Monika kan man se lite av saloon dörrarna som syrran hade gjort.


Shiba tyckte de nya dörrarna var lite läskiga.


Det bjöds på god mat och frågesport om Linnea.

Pappa och Monika passade på att ta en svängom till countrymusiken!


Vi fick alla känna på hur det är att vara i ett äkta vilda västern-fängelse, och pappa bjöd på oanade skådespelartalanger😁.



När en del gäster hade sagt adjö var ungdomarna kvar och festade - och om ni tittar noga ser ni även Solstrålen ligga i soffan och titta. Som vanligt vill han vara mitt i händelsernas centrum!


Syrran och jag och Kaxmörten satt ute på altanen insvept i filtar och pratade en stund innan jag och hundarna begav oss hemåt i kvällsmörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!