Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 23 januari 2020

Min Kaxmört

Min lilla Kaxmört är en hund full av kontraster.

 
Han väger 10 kilo... men tror att han är en stor hund på 100 kilo.
Han älskar vissa människor...men avskyr andra.
Han tycker han är tuffast i stan... men egentligen älskar han när man kliar och kelar med honom.
Han blir helt rabiat när han ser en fyrbent fiende...men hemma är han en riktig mysgubbe.


Jag hade inte tänkt ha en liten hund från början men när vi möttes var det kärlek från första början. Och jag upptäckte vad mysigt det kan vara att ha en liten hund.

Fast han är ju egentligen inte liten; han är störst och starkast i stan❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!