Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 22 oktober 2019

Lättad

Jag hade faktiskt tänkt att skriva ett inlägg igår, men efter en natt med väldigt dålig sömn och mycket stress och anspänning så blev jag supertrött på kvällen och var tvungen att gå och lägga mig tidigt istället för att skriva här...

Tack och lov har allt gått bra med den nya tandkronan som nu äntligen är på plats. Och efter nästan en månads värk i munnen/tandköttet så känner jag så gott som ingenting nu! Vilket är helt UNDERBART! Jag hade nästan glömt bort hur det kändes att inte ha ont i munnen...
Och nu när den här senaste prövningen är överspelad - äntligen! - så kan jag börja se framåt mot julen - äntligen! - och börja tänka på Adventsfikat och annat juligt. Jag bara HOPPAS, HOPPAS att det inte händer något mer jobbigt nu PÅ ETT LÅÅÅÅÅNGT TAG och att jag kan få förbereda för julen och fira den i lugn och ro med familjen utan drama...

Eftersom jag var ganska slut igår så blev det bara lite lätt stickning...


Ett par benvärmare i glittrigt julfärgat garn.
Idag hade jag en idé om vad jag ville handarbeta med, men tyvärr fick jag inte till det och repade upp några gånger och till slut fick jag ge upp.... Lite frustrerande när man har lagt över 6 timmar på något som inte blir bra, men så kan det vara ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!