Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 29 oktober 2019

En vanlig tisdag

I kväll har jag ingen aning om vad jag ska skriva om...
En sådan där dag då det inte händer något särskilt...och hjärnan är trött...
Shiba kom på morgonen och efter att vi sov lite till så blev det en tur till hundgården. Sedan hem för att äta frukost och plocka lite här hemma. Satte mig i soffan och stickade en stund medan jag tittade på Poirot. Sedan blev det en eftermiddagspromenad där Shiba lyckades hitta kattbajs som hon glufsade i sig...vilket gjorde mig väldigt irriterad... Sedan hem och titta på Måns Zelmerlöv i Hellenius Hörna innan syrran hämtade mig. Vi åkte och handlade billiga - och fula😠 - satsumas på Coop (gillar INTE Coop...) innan vi åkte hem till syrran och åt fetasostsallad med kyckling. Sedan blev det en julfilm och efter det en promenad hem. Det var våran tisdag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!