Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 18 maj 2017

När man inte är hemma...

...kan det ta ett tag innan man slår sig till ro. 

Nu har lilla Vicky varit sammanlagt 15 dagar här hos oss men nu ikväll var det den första gången som hon kunde koppla av nog mycket för att lägga sig och sova i soffan😊


Hemma ligger hon jämt i soffan så jag har väntat på att hon ska vilja ligga och snarka i soffan med de andra. 

Ikväll skedde det...och imorgon får hon komma hem igen till sin älskade matte och husse❤️.

Annie

1 kommentar:

  1. Sötnöten! Det är skönt att veta att hon har det så bra när hon är borta! Tack😍😘

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!